wtorek, 8 grudnia 2015

Wyprawka niemowlaka cz.2 czyli akcesoria przydatne rodzicom

Wyprawka to nie tylko ubranka i kosmetyki. Są też dość istotne sprzęty elektroniczne które przydają się rodzicom noworodka. Coś co ułatwia funkcjonowanie przy już i tak zmienionym trybie życia.
1. Niania elektroniczna - przydaje się jeżeli maluszek od początku śpi w oddzielnym pokoju albo w ciągu dnia ma drzemki w pokoju obok. A mama w tym czasie może robić obiad, sprzątać lub po prostu odpocząć. Ja osobiście z niani nie korzystałam. Synek spal w tym samym pokoju co my a w ciągu dnia spał w wózku, więc miałam go na oku. Jednak jest to bardzo przydatny gadżet i przy drugim dziecku już rozważam kupno.

2. Laktator - elektryczny albo ręczny. To już zależy od naszych doświadczeń lub upodobań. Przydaje się przy nawale mlecznym, przy dłuższych wyjściach z maluszkiem. Można spokojnie odciągnąć mleko i podać maluszkowi np. w drodze albo w miejscu gdzie nie ma możliwości nakarmienia piersią.

3.Podgrzewacz do pokarmu - przydaje się i przy karmieniu butelką i przy karmieniu mlekiem modyfikowanym a także przy rozszerzaniu diety u maluszka. Bardzo szybko można w nim podgrzać mleko czy pokarm do odpowiedniej temperatury.

4.Sterylizator do butelek - również bardzo przydatny.Można w nim sterylizować i butelki i smoczki. Są  sterylizatory elektryczne i takie które wkłada się do mikrofalówki. Nie uszkadza butelek i jest bardzo praktyczny.

5. Butelki na mleko. Warto mieć nawet jeżeli karmimy piersią. Jak wspomniałam wcześniej można nakarmić dziecko odciągniętym mlekiem.  Obecnie na rynku jest szeroki wybór butelek od zwykłych po anty kolkowe.

6.Termoopakowanie na butelkę. Przydaje się podczas wyjść na spacery lub na wyjazdach. Mleko dłużej utrzymuje ciepło

7. Szczotka do czyszczenia butelek. Również bardzo przydatna żeby dokładnie umyć butelkę,  żeby mleko nie zalegało i nie tworzyły się bakterie.

8. Suszarka na butelki i smoczki. Jeżeli mamy więcej miejsca w kuchni to możemy zaopatrzyć się w taką suszarkę. Wtedy wszystkie butelki i smoczki maluszka mają swoje miejsce na schnięcie.

Oczywiście warto też mieć na zmianę smoczki na butelki oraz płyn do mycia dziecięcych akcesoriów. Jest delikatniejszy niż zwykle detergenty.

Czy dodalibyście jeszcze coś do tej listy??


6 komentarzy:

  1. Wyprawka dla noworodka to jest naprawdę wielka przyjemność dla mnie, aby ją kompletować :) Kiedy przeglądam sobie ubrania, kosmetyki i inne gadżety to mam uczucie takiej nostalgii. Przypomina mi się, kiedy zbierałam rzeczy do pierwszej wyprawki i znalazłam kocyk bambusowy ze wzorkiem w zebry. Był uroczy i chciałam sprawić taki sam albo podobny drugiemu swojemu dziecku, bo jednak ten kocyk nie przetrwał próby czasu :/ Myślę, że taka rzecz jest przydatna, bo okazało się, że mój syn miał uczulenie i ogólnie jakieś podrażnienia skóry, takze to było dla niego wybawieniem, takie milutkie przykrycie, a do tego materiał bambusowy - bajka. Naprawdę jest to niesamowite włókno :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też od razu myślę o tym, aby dla naszego dziecka do wyprawki dorzucić jakieś mleko modyfikowane, bo ostatnio o tym czytałem. Podobno fajne propozycje posiada firma Humana Baby Czy mamy, które stosowały mogą polecić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że przydać się może także fotelik samochodowy. Zapewne zamierzacie jeździć z maluchem samochodem, a fotelik zapewni dziecku bezpieczeństwo. Oczywiście wybór fotelika to niełatwe zadanie. Sądzę, że zainteresować Was mogą na przykład takie foteliki samochodowe 15-36 ranking.

    OdpowiedzUsuń